Vragen of reserveren? Bel 0546-672950 of MAIL
Menu
Online boeken

FAQ - Veel gestelde vragen

Vakantiepark

Vanaf welke tijd kan ik inchecken en hoe laat dien ik uit te checken?

Wanneer u een accommodatie bij ons huurt, kunt u op de dag van aankomst vanaf 15:00 uur inchecken. Uitchecken is op de dag van vertrek altijd voor 10:00 uur.

Wanneer u met een eigen kampeermiddel komt, kunt u op de dag van aankomst vanaf 13:00 uur inchecken. Uitchecken is op de dag van vertrek altijd voor 12:00 uur.

Wist u dat u ook kunt bijboeken tot 20:00 uur? Mocht bij aankomst blijken dat uw accommodatie of kampeerplaats nog beschikbaar is, kunt u ter plaatse bijboeken tegen een zeer aantrekkelijk tarief.

Is het mogelijk buiten openingstijden van de receptie te arriveren?

Ja, dat is mogelijk. Wanneer de receptie gesloten is, kunt u telefonisch contact met ons opnemen via 0546-672950. Er komt dan gelijk iemand naar u toe om u verder te helpen. Weet u van te voren dat u later aan komt, laat dit ons dan even weten.

Kan ik een voorkeur doorgeven?

Het is mogelijk een voorkeur door te geven omtrent de ligging van de door uw geboekte plaats. Om deze voorkeur te garanderen, wordt er van uw boeking een voorkeursboeking gemaakt. Hiervoor wordt een toeslag van €25,00 berekend.  Wilt u graag naast elkaar verblijven, dan wordt de voorkeurstoeslag per accommodatie/plaats berekend. 

Let op: wanneer u niet direct bij De Lourenshoeve hebt gereserveerd maar via een touroperator, is er niet altijd een voorkeur mogelijk. Informeer hier vooraf over via info@lourenshoeve.nl

Wat is het adres van het vakantiepark?

Vakantiepark de Lourenshoeve, Flierdijk 3, 7683 RA, DEN HAM

Wat dien ik mee te nemen bij aankomst?

U dient de reserveringsbevestiging mee te nemen en eventueel de betalingsbewijzen.

Dien ik paspoortnummers op te geven?

U hoeft vooraf geen paspoortnummer op te geven. Wij raden u aan om uw legitimatie altijd mee te nemen wanneer u op het park verblijft. Hier kan naar gevraagd worden en conform de wetgeving dient u zich te kunnen identificeren.

Kan ik visite ontvangen?

Het is mogelijk om visite te ontvangen wanneer u verblijft op het park. Bezoekers moeten zich vooraf even melden bij de receptie. Als uw bezoek graag een nachtje wil blijven slapen, worden er kosten voor bedlinnen en parklasten in rekening gebracht.

Wat als ik met meerdere auto's kom

U kunt uw tweede auto bij aankomst aanmelden, u verzocht de auto op een parkeerplaats te zetten.

Mogen we barbecueën?

Dit is niet toegestaan om op ons vakantiepark te barbecueën dit i.v.m. met de rieten daken, het is alleen mogelijk om elektrische te  barbecueën.  Open vuur is niet toegestaan.

Op onze camping is barbecueën wel toegestaan.

Wifi

Alle accommodaties en kampeerplaatsen zijn voorzien van gratis Wifi.

Verhuren jullie ook fietsen?

Ja wij verhuren fietsen! Fietsen met versnelling, elektrische fietsen, MTB's en kinderfietsen.
De verhuur en prijsinformatie kunt u bij de receptie regelen.

Hoe maak ik gebruik van de broodjesservice?

Bij onze receptie liggen formulieren. Op dit formulier kunt u aangeven welke broodjes u wenst voor uw ontbijt. U kunt kiezen uit witte en bruine pistoletjes, kaiser broodjes en croissants.

U kunt voor meerdere dagen gelijk bestellen (op zondag worden er geen broodjes bezorgd) Let er wel op dat u 's avonds voor 18.00 uur uw bestelling doorgeeft.

's ochtends worden de broodjes rond de klok van 09.00 uur / 09.30 uur vers afgebakken bij u aan de deur gehangen.

Accommodatie informatie

Op welk locatienummer ga ik verblijven?

Wanneer u niet met voorkeur heeft geboekt (dat wil zeggen dat u géén voorkeurskosten hebt betaald) zal uw plaatsnummer pas bij aankomst definitief bekend zijn.

Ik heb geen slagboompas ontvangen?

Uw slagboompas wordt ter plaatse op de receptie afgegeven, hiervoor kunt u zich bij aankomst melden bij de receptie. Bij verlies worden er € 20,00 in rekening gebracht. 

Bijboeken of wijzigen

Hoe kan ik een extra auto/huisdier/persoon toevoegen?

Dit kan via de afdeling reserveren. U kunt hen bereiken via info@lourenshoeve.nl  

Kan ik de datum van mijn boeking wijzigen?

Het wijzigen van de datum is niet altijd mogelijk. Wanneer u rechtstreeks via De Lourenshoeve heeft geboekt, bestaat deze mogelijkheid wel op basis van beschikbaarheid. Wanneer u via een touroperator heeft geboekt, dient u de datumwijziging via hen te regelen. Wijzigen kan via de afdeling reserveren. U kunt hen bereiken via info@lourenshoeve.nl 

Betalen

Kan ik later betalen dan de aangegeven termijn?

Het is niet mogelijk af te wijken van de standaard betaaltermijn. Wij adviseren u de betaling tijdig te voldoen om te voorkomen dat u een betalingsherinnering en/of een aanmaning zult ontvangen. Uw reservering kan automatisch geannuleerd worden wanneer u het verschuldigde bedrag niet tijdig hebt voldaan.

Mijn betaling staat nog niet als verwerkt, wat nu?

Wanneer u de betaling niet via iDEAL heeft overgemaakt, kan het langer duren voordat de betaling is verwerkt. Mocht u binnen enkele dagen aankomen en de betaling is nog niet verwerkt, dan raden wij u aan bij aankomst een betalingsbewijs mee te nemen zodat u toch ingecheckt kan worden. 

Hoe kan ik betalen?

U kunt in de bevestiging de betaling met iDEAL uitvoeren. Mocht u niet over iDEAL beschikken, kunt u uiteraard ook een banktransactie uitvoeren. LET OP: de verwerking van deze betalingen duurt enkele dagen. Wanneer u dus per bank betaalt, dient u uw betalingstermijnen goed in de gaten te houden.

Mocht u meerdere reserveringen hebben, dan dient u per reservering een aparte betaling te verzenden. Uw betaling wordt namelijk niet juist verwerkt als u meerdere nummers in de omschrijving noteert, of alleen uw naam o.i.d. Gelieve altijd één volledig correct reserveringsnummer in te geven.

Mocht u de betaling enkele dagen voor aankomst pas in orde hebben gemaakt, kan het zijn dat deze bij aankomst nog niet verwerkt is. U kunt dan gevraagd worden de betaling nogmaals te voldoen. Wij adviseren u altijd een betalingsbewijs mee te nemen en voordat u de betaling verzendt, alle gegevens nogmaals te controleren.

Kan ik annuleren?

Wanneer u een boeking heeft gemaakt en u wenst deze te annuleren kan dat schriftelijk. U kunt een mail sturen naar info@lourenshoeve.nl dat u wenst te annuleren. Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen, vragen wij u ook het reserveringsnummer en de reden van annuleren te vermelden in deze mail. Wanneer u geen annuleringsverzekering hebt afgesloten, gelden de reguliere annuleringskosten. Deze kunt u terugvinden in de boekingsvoorwaarden

Huisdieren

Zijn er rook- en huisdiervrije accommodaties?

Al onze accommodaties zijn rookvrij. Het is mogelijk om een huisdiervrije accommodatie te boeken. Indien u dit graag wenst, kunt u dit aanvragen via de afdeling reserveren. U kunt hen bereiken door een e-mail te sturen naar info@lourenshoeve.nl

Zijn huisdieren toegestaan?

Huisdieren zijn van harte welkom op De Lourenshoeve (maximaal 2 huisdieren).Wel dienen honden aangelijnd te zijn. Hiervoor wordt een toeslag van € 7,- per huisdier per dag berekend per accommodatie/  €5,- per huisdier per dag berekend per kampeerplaats.

Camping

Hoeveel ampère elektra is er bij de kampeerplaats?

Alle plaatsen zijn voorzien van 10A aansluiting hiervoor heeft u een 3 polige CEE stekker nodig.

Watertap en afvoerpunt

Alle kampeerplaatsen beschikken over een eigen water en afvoerpunt naast de caravan

Staan we op gras?

Ja inderdaad! Alle velden zijn veldjes met gras.

Zijn er ook wasmachines en drogers aanwezig op de camping?

Ja, deze zijn aanwezig hiervoor zijn muntjes te koop bij de receptie.

Op vakantie met eigen paard

Is er ook weidegang?

Weidegang is in overleg mogelijk, dit kunt u tijdens u verblijf regelen met het personeel van het paardensportcentrum.

Van welke faciliteiten kan ik gebruik maken?

Het hele jaar mag u uw eigen paard of pony meenemen op vakantie en stallen bij De Lourenshoeve. Het paardensportcentrum beschikt over ruime boxen met automatische drinkbakken, een wasplaats voorzien van warm water, afsluitbare zadelkasten, zandpaddock en twee binnenbanen en een ruime buitenbaan. Het is mogelijk om uw trailer bij ons te laten staan. De stalling van het paard is inclusief strobodem, 2x daags hooi, 2x daags brok.

Hoe reserveer ik paardrijlessen en of buitenritten?

Pony- en paardenactiviteiten zijn altijd op afspraak, Tijdens de schoolvakanties zijn er extra groepslessen en buitenritten deze vinden doorgang bij voldoende aanmeldingen.  
Voor aanmeldingen en meer info stuur een mail naar manege@lourenshoeve.nl

Voor wie zijn de kinderlessen ?

Voor kinderen tot en met 12 jaar zonder rijervaring.

Wanneer zijn er kinderlessen?

Tijdens de schoolvakanties organiseren wij dagelijks kinderlessen, speciaal voor kinderen die nog géén rijervaring hebben. Onder begeleiding van één van onze instructeurs kunnen de kinderen pony rijden en worden de beginselen van het ponyrijden uitgelegd. Tijdens deze lessen dient er een ouder of verzorger mee te lopen met de pony. Denk hierbij aan dichte schoenen.

Kan ik een wandelpony huren?

U kunt tijdens uw vakantie één uur wandelen met een Shetlander in het Zandstuvebos. Speciaal voor deze ritjes hebben wij een route uitgestippeld, zodat u onbezorgd op pad kunt met de pony. Onze pony's zijn geschikt voor kinderen vanaf 2 tot en met 10 jaar,

van max. 45 kg.